Geoblog.pl    spaceman    Podróże    USA, Aug. 2009    Mt Vernon Sq 7th St-Convention Center Station

Mt Vernon Sq 7th St-Convention Center Station

Stany Zjednoczone
Stany Zjednoczone, Washington, Metro

Dojazd na stacje zabrał mi moze 5 minut. Metro, jak wszystko w USA, wielkie [w sensie pociagi]. Bylem zdziwiony jak duzo wolnej przestrzeni jest w nich, oraz jak malo siedzen kolo siebie. Szybko zrozumialem ze dla takiego amerykanskiego klopsa 150kg'ego tak po prostu trzeba :)

Z metra wyszedlem na powierzchnie w kierunku 11 ulicy. Wychodzac, natknalem sie na ... wielki plakat ACS Meeting. Fajnie, przynajmniej wiem gdzie mam chodzic na wykaldy ;) Duzo chodzic nie bede musial, dojscie do hostelu zajelo mi moze 5 minut. Po drodze wpadlem do marketu, a tam ... dramat, picie w opakowania po 1l+, jogurty pakowane po 6, czipsy to chyba w paczkach po kilogram, etc etc. Wszystko WIELKIE, tanie i kolorowe, az sie chce to wszystko żręć :D

Potem sobie wroce i zrobie zakupy, nie zebym oszcezdzal, dzieki hojnosci Kanclerza w sumie nie bardzo musze ;) ale fajnie bedzie tego us'owego zarcia sprobowac :D Tymbardziej ze kuchnia w hostelu jest jak najbardziej OK.

Aurinko
Aurinko - 2009-08-15 19:10
JA CHCE DO USA !!! kup mi prosze platki OREO :) nawet male opakowanie i koniecznie kup sobie lody OREO moze byc ze beda paowane po 5 litrow :D tak tak takie WIADRO z MOnika mialysmy i zawsze wieczorem po imprezie przed snem jadlysmy :D SA SUPER SMACZNE cos jak Ben&Jerry z ciasteczkami :D SPROBOWAC MUSISZ :D:D:D

spaceman
spaceman - 2009-08-15 19:17
Małych nie ma, sprzedaja na wiadra ;)

A Ben&Jerry sa po 3$ ... i to jeszcze litrowe of course..